آیا سیب زمینی سرخ شده Franch خوب برای مرحله 3 بیماری مزمن کلیه بیمار با GFR 40
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

به عنوان یک بیمار با مرحله 3 بیماری مزمن کلیوی (CKD) و GFR 40، اگر شما می خواهید برای زندگی بهتر و طولانی تر، شما نیاز به ایجاد یک برنامه رژیم غذایی با توجه به شرایط خود شما. برای کسانی که سیب زمینی سرخ کرده Franch بیمار برای تلفن های موبایل مانند یک انتخاب خوب، آن را تا طعم خوب است که می تواند بیمار، AOS اشتها را افزایش دهد. اما این واقعا خوب است برای آنها؟

سیب زمینی سرخ کرده Franch غنی از پروتئین های گیاهی می باشد، که به عنوان پروتئین خام شناخته شده است. اما شیر، تخم مرغ و ملاقات سرشار از پروتئین حیوانی که به عنوان پروتئین با کیفیت بالا و شناخته شده هستند و آنها می توانند اسید آمینه ضروری برای دیدار با تقاضا از بدن ما فراهم می کند. سیب زمینی سرخ کرده پس franch می تواند جایگزین شیر یا تخم مرغ نه کاملا. اگر شما غذاهای بیش از حد مانند آن را بخورم، که بار کار به کلیه خود اضافه کنید. بنابراین برای بیماران مبتلا به نارسایی کلیه باید سیب زمینی سرخ کرده franch بیش از حد بخورند. در این وضعیت، پروتئین با کیفیت بالا بهترین انتخاب برای آنها است. کسی اشاره کرد که شیر سویا، لوبیا طور کامل نمی تواند جایگزین شیر، آن را با این است.

انسان هر روز باید 50 گرم پروتئین با کیفیت بالا، این است که منظور شما تعریف به خوردن 2 گرم گوشت، یک کیسه شیر و تخم مرغ در یک روز. بنابراین بیمار با مرحله 3 بیماری مزمن کلیه و GFR 40، می، AOD بهتر تغذیه خود و یا متخصصین آنلاین ما مشورت، همه آنها می تواند توصیه های بهتر را برای شما فراهم می کند. اگر سوال دیگری در مورد رژیم غذایی CKD، شما می توانید پیام زیر را ارسال کنید یا به ما ایمیل. ایمیل ما: sjzkidneyhospital@hotmail.com.

در یک کلام، مهم نیست که چه نوع از غذاها، شما باید بیش از حد و یا کمتر خوردن نیست. یک برنامه رژیم غذایی با توجه به وضعیت بیماری خود را، که برای سلامتی شما مفید خواهد بود.

 

آیا سیب زمینی سرخ شده Franch خوب برای مرحله 3 بیماری مزمن کلیه بیمار با GFR 40





:: برچسب‌ها: مرحله 3 بیماری مزمن کلیه، GFR 40، آیا سیب زمینی سرخ شده Franch خوب برای مرحله 3 بیماری مزمن کلیه بیمار با GFR 40 ,
:: بازدید از این مطلب : 330
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 30 خرداد 1393 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: